fredag 23. november 2012

Organisere frø

Endelig fikk jeg min bestilling av små zip-poser fra ebay! Nå har jeg måtte leve med frø slengende rundt i hvert sitt syltetøyglasslokk. Det er farlig for frøenes eksistens slik som jeg surrer rundt.
Med en tusj og en trakt, gikk merking og fylling av frø i poser som en lek. Nå vet jeg hvilke frø som er hvor, de tar liten plass og det er ryddig og organisert. Det blir en del frø , og mer skal det bli. Da må jeg ha litt kontroll på hva som er hvor. Ellers blir eggplanten til cherrytomater og andre merkelige tilfeller. Nå er frøene kommet seg i kjøleskapet . Og der skal de få ligge og kose seg til nynningen min på sov du vesle spire ung .








Herlig! Frøene mine pakket og klare for sesong 2013. Det er ihvertfall en liten bit av hva som kommer til neste år, jeg har mangfoldige planer .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar