mandag 27. august 2012

Magasinet for nasjonalromantiske matentusiaster

Da jeg fant dette magasinet ble jeg hoppende glad ved første gjennomblading i butikken. Entusiasmen ble ikke mindre etter at det kom i hus og ble tatt i nærmere øyesyn. Det gikk vel ca 5 minutter, så var abonnement tegnet med sms. Dette er matstoff for den som er glad i mat, norsk mat, lokalproduserte råvarer og tradisjoner. Det skader heller ikke at bladet har flotte artikler om produsenter av kvalitetsprodukter i vårt langstrakte land. Magasinet er fyldig, faktisk på hele 130 sider. Og mange sider med inspirerende oppskrifter, første bladet jeg kjøpte hadde 12 sider med Sverre Sætres kakerier. Den fyldige fremstillingen forbløffet meg, og det går igjen i dette magasinet, lange , innholdsrike artikler. Det er mitt desidert viktigste koseblad, måtte det ha god omsetning og vare til evig tid.  En fin gave til deg selv eller noen som er glødende interessert i mat.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar