torsdag 21. februar 2013

Soley , snill hudpleie fra Island

Jeg kjøper veldig lite kosmetikk for tiden, men var nødt til å finne noe trynesmørning til jeg skulle på jobb. En dag skal jeg hive meg rundt og få laget egen hudkrem, har faktisk kjøpt inn alt av ingredienser. Men inntil videre får jeg kose meg med denne hudkremen fra Island med urter fra sagaøyen. Lett konsistens slik jeg liker det og den lukter sagbruk på den gode måten. Fant merket hos Sunkost og det er med snille , gjenkjennelige ingredienser. Det begynner å bli bedre og mer tilgjengelig utvalg av snille hudpleieprodukter, og det gleder meg. Gikk innom overparfymerte Kicks for å se deres snille utvalg, og fant er som het Estelle fra Sverige. Med produkter for babypleie også . Kjekt.
Her er en link til artikkel hos vg angående gifter i det vi ofte omgås i hverdagen. den lille oversikten nederst i artikkelen er fin å spinne videre på . http://touch.vg.no/article.php?artid=10100863


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar