torsdag 8. november 2012

Økologiske klementiner til jul?

Ønsker du deg økologiske klementiner til jul?  Da må du følge med her. En ildsjel ved navn Tina er i startgropen for et konsept som heter sesongbutikken.no . Nettsiden er ikke oppe og går enda, men det kommer.

Tina kommer til å importere noen paller økologiske klementiner som ankommer i uke 47. Denne dama holder til i Hole kommune, 45 min kjøring fra Oslo i retning Hønefoss. Slik det ser ut så får jeg levert min reserverte klementinkasse på Voss. Utrolig kjekt å kunne få nytte av tilbudet vi som bor på Vestlandet også. En kasse klementiner veier 18 kg og de koster 20  kr kg. Vet enda ikke hva det blir for frakt til Voss.

Er du interessert, send en mail til tina@sesongbutikken.no
Dette er et piltoprosjekt, det ryktes om appelsinbestilling nærmere jul. Følg med.

Se også www.frajordtilbord.no, det var der jeg snappet opp nyheten.

O'glade jul, nå kan jeg spise klementiner med skallet på om jeg vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar