søndag 2. september 2012

Ost og smør fra Alpene

Tidsporten har åpnet for import av disse produktene som får mye god omtale. De som tåler dårlig vanlige melkeprodukter tåler ofte disse fra Kãserebellen.

Jeg angret som en hund på at jeg ikke bestilte i våres da forrige import var på gang. Men den fella skal jeg ikke gå i nå nemlig. Bestilte masse smør og 2 oster, det er store kvanta , men alt kan fryses. Herlig å ha en skattekiste av en fryseboks som man kan gå å plukke opp godsak etter godsak. Jeg gleder meg.

Les mer på Tidsporten og Livenes Hage , dette blir en fest. :-)

1 kommentar:

  1. Hej allihopa. Jag såg kommentarer från människor som redan fick sitt lån från CHRISTY WALTON FINANCE och sedan bestämde jag mig för att ansöka under deras rekommendationer och för bara några timmar sedan bekräftade jag på mitt eget personliga bankkonto ett totalt belopp på 250 000 kronor som jag begärde. Det här är verkligen en fantastisk nyhet och jag råder alla som behöver riktigt lån att ansöka via sin e-post (christywalton355@gmail.com) Jag är glad nu när jag har fått det lån jag begärde

    SvarSlett